tisdag 21 april 2009

Om en satans förkylning och satans jobbsökande

Nu är jag trött på min förkylningen, försöker ignorera den, går inte så bra då jag hostar och snörvlar hela tiden. Jag hade tänkt att sätta igång och träna ordentligt denna veckan, men går inte med den här förkylningen. Det var det dåliga med påsken att jag drog på mig denna dunderförkylning. Men i övrigt var det fantatiskst härligt i härjedalen, dagarna går fort och man är ute och gör något nästan hela tiden, dock inget som är ansträngande på något sätt, man blir lung och harmonisk. Eller kanske inte lung inte i min familj där är det liv och diskussioner jämnt=)

Jag har så mycket att plugga denna vecka, försöker motivera mej men jag kan inte. Ska skriva en viktigt jobbansökan också det kan jag inte heller motivera mig till, ibland har man perioder då man inte orkar ta sig för något, jag vet inte vad man ska göra åt det. Jag har skickat några jobbansökningar idag, det är så svårt det där, hur man ska skriva. Vad vill dom ha, vad vill dom veta, vad är relevant? Jag kapitulera snart inför att skriva fler ansökningar.

Bryssel ska bli intressant, kul med omväxling och avbrott i vardagen och att få besöka EU-parlamentet är lite spännande tycker jag.


Klättring med J på onsdag trots min förkylning men jag måste sysselsätta mig på något sätt och det är bara att ignorera förkylningen.

Inga kommentarer: